Tina Nguyen!!

Alla inlägg under november 2011

Av Tina Nguyen - 8 november 2011 21:22

Hej ! Är gift med Cody Simpson nu ... kul !! Aa ,   



Bästa låten azå !! Men det var dagens låt !! Och sen så kommer denna låt !!



Ocht till sist men inte minst ...

 


Ja , det var alllt för idag !! Men ville bara säga att jag kommer inte att blogga på fredag !! Då ska jag åka med kören från min skola till Jönköping ! Och där ska vi sjunga ... Ska träffa Charlotte Perrelie eller sjunga med henne.. Stavning?!  Ska blir jättekul !! Och sen så ska vi sjunga med två till en som heter Maria Klingvald eller hur man stava hennes namn !! Och en kille eller man ... Jaja , skit i det men det var allt "Igen" !! Hejdå   

Av Tina Nguyen - 8 november 2011 15:37

HeJ!! Jag mobilblogga .. Kul ;)) har as tråkigt nu .. Bajs tråkigt!! Aja Hejdå !!!! :))

Av Tina Nguyen - 7 november 2011 21:25

Hej , sitter och lyssnar på musik lyssna på Cody Simpson !! Azå han är min man om ni undrar ....(Skoja) Eller vi är förlovad nu men imorn då är det bröllop så ni får gärna komma !!     Och bröllopet ska vara i skogen .. Hmmh hoppas det inte regna imorn , men aja ja !! Har vart i mammas affär idag lite , sen så jag och mamma åkt till en sak så vi har haft det helt Busy !!! hmmm , men nu är det BEDTIME !!!! Eller säger man så !?   Aja , nu ska jag sova ... Äntligen , hejdå !! Puss och kram  


     

Av Tina Nguyen - 7 november 2011 21:25

Hej , sitter och lyssnar på musik lyssna på Cody Simpson !! Azå han är min man om ni undrar ....(Skoja) Eller vi är förlovad nu men imorn då är det bröllop så ni får gärna komma !!     Och bröllopet ska vara i skogen .. Hmmh hoppas det inte regna imorn , men aja ja !! Har vart i mammas affär idag lite , sen så jag och mamma åkt till en sak så vi har haft det helt Busy !!! hmmm , men nu är det BEDTIME !!!! Eller säger man så !?   Aja , nu ska jag sova ... Äntligen , hejdå !! Puss och kram  


     

Av Tina Nguyen - 4 november 2011 21:05

Hej hej !! Har nysst kommit hem från mammas affär och haft en underbar födesedag !! Vi firade i mammas affär , det var as kul .. Tårta fick jag med några ljus på som jag blåser och blåser på men det slocknade typ inte !! Men det var en sånt typ ljus !! Jag fick Onepiece och massor av kläder (Såklart) sen fick jag pengar !! Ja men nu ska jag kolla på tv !! Hejdå , jag kommer kanske att ladda up bilder som jag tog idag !! 


 

Av Tina Nguyen - 3 november 2011 23:15

Hello !! Blogga idag .. Även om jag är trött !!! Vaknade as tidigt idag och nu så sitter jag och försöker hitta en sidan som jag ville har headern från !! MEN DEN SIDAN HAR FÖRSVUNNIT !! Så har as ont i huvud nu ... Suck !! Det hålller på att spränga ..orkar inte mer .. Förlåt !! Hejdå , skriver imorn !! Jag lovar för då är det min Birthay !! aja , hejdå 

Av Tina Nguyen - 2 november 2011 23:28

Hello !! Sitter o är inne på Facebook !! Ingen som jag vill chatta me är inne , var är folket egentligen !?!?   aja , men idag har jag mobilbloggat men så hände det att hela skiten inte gick och då fick jag skriva här istället .. Suck !! Men jag blogga iallfall !! Idag så gick jag in i statistik och då såg jag att det var 4 personner som gick in i min blogg idag !! Är sååååååå glad !! Ok , det låter konstigt .. 4 Personner !! Men det är det högsta som bloggen har haft , så hoppas ni förstår vad jag menar ... Hehe !! Men ville bara säga att en kompis till mej har gjort en blogg och då kan ni besöka honom han heter Axel!! Den är helt grym !! Och jag är riktigt impad faktiskt han är en kille och gör en såå fin blogg ..!! Så jaja , ni får gärna besöka hans blogg !! Men nu måste jag går , puss !! 


P.s Om 2 dagar är det min födelsedag .. Är över lycklig!! :D hehe  D.s


 



 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har vi träffat på riktigt ?
 Ja
 Nej
 Ja tror att ja såg dig !!!
 Ja , jag har sett dig i skolkatalogen !!!

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards