Tina Nguyen!!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Tina Nguyen - 28 augusti 2011 09:39

Godmorgon !!! Sitter här och är morgontrött , och är inne på facebook . Och om 3timmar så ska ja med Wilma till Simhallen och bada ... Ska blir roligt ,men nu blir det lite frågor .....


 Tio frågor om dig själv
Namn? Tina Nguyen
När fyller du år ? 4 november
Några piercingar? ingenstans
Vad har du på dig just nu? Pyjamas
Vilken årstid är bäst? sommar såklart.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?Att vakna i en varm skönt dag i ett varmt land .
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon

Vad är du bra på? skratta & prata
Vem älskar du mest på denna jorden? familjen & vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover själv .


- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Wilma :D
Vem är den roligaste av dina vänner? hmhm , vet inte .. Alla måste ja säga ..
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga
Vem är mest partyprisse? Venne .. Hahaa 
Vem är den du helst har filmkväll med? En kompis ... 
Vem av dina vänner är mest "evil"? ?????


- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast?
 mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? yes
Vem är farligast i din familj? ingen ... 
Vem ser roligast ut i din familj? mamma
Vem är coolast? jag
Har ni något husdjur? yes
Mest gemensamt med? mamma 
Underhållningen? ????
Sover du oftast med? ingen
Roligaste kvällen med familjen?
 vet inte :)

10 frågor om idag

Vad har du gjort?
 sovit 
Vad ska du göra nu? äta

Har du gjort något dåligt idag? dagen har inte ens börjat ... För mig ,hiihh
Vad har du ätit idag ? Risifrutti
Har du duschat idag? ja
trött nu? nee
Vad händer i morgon? Träffa mina roliga vänner 
Går du i skolan? jaa
Har du varit i skolan idag? neejj det är söndag 


- ANNAT

Hur mår du just nu? Häligt!
Har du piercat dig?nee
Är du hungrig nu? aa
Vad är klockan nu just nu? 09:56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook.


TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast?
 Wilma
Vem ringde du senast? Wilma
Vem sms:a till dig senast? Wilma
Vem sms:a du till senast? Wilma


- ÖVRIGT

Gillar du punk? nee !
Har du sminkat dig idag? nope...

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nej
Vilket är ditt favoritband/artist?  taylor swift, veronica maggio, allt möjligt!
Vad gillar du för musik? Pop .

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? yes
Har du fler än 3 jeans? yes
Har du fler än 5 tröjor? aa

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? nej

Använder du ögonskugga? när det behövs
Använder du kajal? nej 
Använder du hårspray? nej
Använder du parfym? aa
Använder du läppglans/läppstift? båda
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? när det behövs
Uppsatt hår eller hängande? hängande , ibland uppsatt!
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej
HEJDÅ ........


Av Tina Nguyen - 26 augusti 2011 18:59

Hej på er ..mm idag så är ja VÄLDIGT VÄLDIGT trött så det kommer att blir ett litet inlägg idag ... Förlåt för att ja inte skriver så mycket på sista tiden men ja är ganska lat , och ja känner inte bara för det ibland ... Hihihi .  Men hejdå på er .. Ska kollar på True Talent snart , bra faktiskt .. Program . Men aja hejdå

Av Tina Nguyen - 22 augusti 2011 21:02

Tja ! Idag så är det första skoldag och det ä as roligt att får träffa alla !! Alla var glada och klassen är helt enkelt bäst !! Idag så regnade det så ja , Wilma , en kompis som heter Ebba , en kille som heter Wilgot och en kille till som heter Melker !! Så vi satt i lusthuset och pratade och hade jättefun tills en gick iväg :/// !! Nee ja skojar men ja så ser min dag ut och imorn blir det idrott och ja och Wilma hamnade i samma grupp !! YEAH !! SÅ himla nice ..Bättre kan man inte ens får !! Och vi har fortfarande kvar våran lärare..HIhih !!Men ska kolla lite på dans på Youtube nu !! Hay hay och puss puss !!  

Av Tina Nguyen - 21 augusti 2011 13:33

jaha , så var det skolan imorn .. Roligt att får träffa vänner , Vissa vänner . Och ja ska just ta fram mina kläder för imorn och lägger in alla grejer i min skolväska . Men det får ja göra efter det här !! Och nu så är det 19 timmar kvar tills skolan börjar !!! Men om 19 timmar så slutar oxå sommarlovet !! Ja kommer att saknar den , även om det har vart mycket regn men det har vart en trevlig sommar !! Ja , men den kommer tillbaks nästa år !! Ja !! Och nu ska ni får en bild på sommarens gröna gräs !!! 

  Men ska ta fram grejer o allt nu .. Så hay hay !! Puss o kram !! 

 

Av Tina Nguyen - 20 augusti 2011 14:46

Tja !! Som ni ser så har ja gjort fallande hjärta som ni ser , ja tyckte att det såg så tråkigt ut så ja gjorde fallande hjärta !!! Eller hur man ska säga det !! Hihi , det blir ett kort inlägg idag eftersom ja ska kollar på Sune , thihthii . Idag så har ja vart i stan och köpt mjukisbyxa (stavning) och en tröja ....Men ska kollar på filmen nu , hay hay !!

Av Tina Nguyen - 19 augusti 2011 15:25

Hej !! Just nu så sitter ja hemma och håller på me bloggen . Det är det bästa tycker ja . Idag så kommer det att regnar hela dan , "toppen" .. Jag hatar regn och skolan börjar om två dagar !!! Har redan skolshoppat lite .. Hihi !!!! Det ska blir kul att får träffa vänner .. Vissa vänner !!!! Och vi ska får en ny kille i klassen , roligt !!!! Och ja ska till tandläkare den  13 september !!! NEJ , ja gillar inte tandläkare !!!! Ja , och ja försöker hitta och lära mig ett program som heter Quick time player !!! Det är bara att ja inte hittar en sak som heter Starta skärminspelningen , men ja undrar om man måste betala eller ntt sånt !!! Och ja läser om det just nu !!! Men hejdå på er !! 

♥♥

Av Tina Nguyen - 18 augusti 2011 16:12

Hej !! Har ingenting o göra så jag blogga istället . Ja längtar faktikst till skolan , jag vet inte vrf men jag gillar att går i skolan ( ibland ) . Men en sak som jag kan jag lova att nästan alla barn saknar skolan lite . Och jag ska börjar skolan nästa vecka på måndag , roligt !!! Träffa vänner och nya förskolabarn ( stavning ?! ) . Lite konstigt att ja sa att ja vill träffa förskolabarn då men ja menar liksom att träffa nya människor .....


 

Har inget att skriva om nu så hejdå på er !!!!

  Hejdå !!!


Av Tina Nguyen - 16 augusti 2011 19:53

Som ni ser så har jag en ny header som är gjort av snortorpan.bloggplatsen.se . En skillnad va ?? Den header som jag har förut var ingenting mot den header som jag har nu !! Och jag vill säga Tack så mycket , för header !!!!!



 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har vi träffat på riktigt ?
 Ja
 Nej
 Ja tror att ja såg dig !!!
 Ja , jag har sett dig i skolkatalogen !!!

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards