Tina Nguyen!!

Alla inlägg under november 2011

Av Tina Nguyen - 28 november 2011 17:50

Tja , sitter och lyssnar på music !! Jaa , Wilma och jag var idag och hon har gått hem nu !! Vi var riktigt busigaaa vi !! Vi gick och sa hej till typ alla ja .. Och ja !! Har ingeting att skriva om men jag bjuder på denna låt !! ;) God kväll på er :D!!


Av Tina Nguyen - 27 november 2011 18:22

Tjoho på er !! Idag så har jag vart i stan med Wilma och köpt lite julklappar !! Men ja , och det var en sån dag som man kände att julen börjar närma sig , men det tyckte inte jag för det var regn och tråkig !! Första advent idag och ingen snöö !?!? Men så står  det på tidningen att det kommer en tomte och sen så får man nånting och Wilma och jag gick och såg tomten, och dem gav dem andra barnen nånting men dem gav inte oss !! Så himlaaaaaa Störande !! Men fick iallfall tomteskum av söta Ellen !! Så tack Ellen , för "tomteskummen" P.s Jag vet inte hur man stavar tomteskum D.s !! Hejdå !! 

Av Tina Nguyen - 22 november 2011 15:34

Hej !! Är tröött idag så ni får ursäkta mig om jag skriver fel !!! Men ska försöka skriva bra , idag så var det friluftsdag idag !! Har spelat innbandy , badminton , mini tennis och åkt skridskor i 2TIMMAR !! Det va skönt att komma på igång på isen igen !! YEaaah , åkte med Ebba hela skridskor timmen !! Och sen så åkte jag med Iza och några andra me !! Men jag hade en toppen dag !!!! Det bara hände en liten sak men det är bara nått som händer ofta !! Så jag hoppas att dem lägger av dem som gjorde det !! Ja....!! :D Hejdå !!

Av Tina Nguyen - 20 november 2011 10:30

Hello !! Sitter här och har det sjuuuuuuukt tråkigt !!! Jag va i Jönköpings badhus i fredags så det var drf jag inte skrev !! .... Hmmm , men jag kollar på ett tv prgram här !! Det handlar om dans om ni undrar !! Men jaja , hejdå !! Skriver senare !! Puss och kram !! 


 

Av Tina Nguyen - 16 november 2011 15:28

Hej !! Förlåt för bloggande .... Har bara glömt det !! Sorry !! Men ja , idag har jag vart i skolan ! Kommer inte på nått bättre !? Och vi har busat lite på rasterna , jättekul !!Hmmmm , jaaa och nu är jag inne på Facebook . Och nu så har jag inget att skriva om mer eller jo att mamma och jag ska till stan och köpa pennor !! AHHAHAH , ok !! Men ville bara fråga en sak !!


Vad tycker ni att jag ska skriva mer i min blogg ??? Svara genom att kommentera !! Så vt jg vad jag ska skriva !! Jag är usel på att komma på vad jag ska skriva om !! Men jaja , kommentera så mycket ni kan och då kanske jag skriver lite senare !! Ciao ciao !!


 

Av Tina Nguyen - 13 november 2011 11:15

Heeeellloo !!! Jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge !! Har vart astrött !!! Är hemma idag !! Egentligen ska man på gudtjänts idag !! Men gjorde ej det , azå jag går inte på kyrkan eller nått sånt men jag går på en sak som heter högtrycket och då har vi spelat in en film och då visa dem det för hela kyrkan idag !! Och man fick går ditt om man ville !! Men jag valde att inte går ditt !! Har massor andra grejer och göra , och föresten visa dem det för oss på måndag !! Kul ... Jaaapppp !!! Så är det !!!! Ja , och det var jättekul i spira ... Jag och Louise vi var typ as tokiga !! Vi hoppade och sjöng med as högt men vi hade kul .. Och det var det som var meningen !! HAde en toppen dag !! Men ja , hejdå !!


 


Bjuder på denna bild !!

Av Tina Nguyen - 10 november 2011 21:28

Jaha , då blir det spiral imorn ... Eller vänta , glömde och säga hej !! Hej !! Imorn så blir det spiral !! Eller hur man skriver det !! Spira , det är det som är i Jönköping !! COOLLT .. Sure Bacon !! Jaja , men ja !! Har vart med Wilmis och Johanna och Louise idag i skolan !! Fett kul , eller jag och Johanna bi dansade kängoro dansen till wilma och dem !! Men nu ska jag sova måste upp tidigt som jag aldrig har gjort förr !! Neee , Sure Bacon !! Aja , hejdå 

Av Tina Nguyen - 9 november 2011 19:16

Hej ! Idag har jag varit med Louise och Wilma !! Vi gick in på Youtube och kolllade på svarta daman och Bloody Marry !!! Och det var ingen bra ide att titta på det !! Man blir faktikst as rädd !!! Men hejdå ska går nu !! Skriver mer imorn !! 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har vi träffat på riktigt ?
 Ja
 Nej
 Ja tror att ja såg dig !!!
 Ja , jag har sett dig i skolkatalogen !!!

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards