Tina Nguyen!!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tina Nguyen - 31 oktober 2011 13:10

Hej hej !! Idag är det måndag och det är höstlov !! Gött ... Japp !! Är nu hemma och känner mig as yr och trött det känns som att jag ska svimma !! :(  Har dock inget lust att skriva men har inget skit och göra så  ... Ja , mamma har fått sin Iphone 4 !! Det kanske jag inte har berättat om , men hon har beställt den och nu har vi den här !! Men ja .. Och jag och mamma ska beställa Samsung Galaxy s2 till mej och min bror !!  Aa , och det kommer att tar 2-3 dagar för den att komma !! Kan inte det går fortare !?!? !!??  Men vet ni ....... Om 4 dagar så SMÄLLLER det !! Då fyller lilla jag 11 år !! Eller lilla jag ... !! 11 år .. 11 år !! Yeees ... Men jaja , ska chatta med min kompis nu !HEjdå , kanske blogga lite sen !! Puss o kram !! 


 

Av Tina Nguyen - 13 oktober 2011 18:27

Hej hej ! Har varit lite time qut här !! :P Låter konstigt men det ... Det får räcka !! :D :) 


Idag blir det ett litet kort inlägg ... För ja ska äta snart .. Och att ja är trött som fan .... 


Mhmmm , slut på allt prat om hur trött jag är .. Men jag har tänkt skriva lite mer på min blogg .. Men jag har tänkt liksom på att lägga utt bilder och så !! Så får ni ser mina qutfits ... Men har tyvär ingen bra kamera ellr aa !!!! Har ingen anning om vad ja ska skriva om .. Men ja !!! Men ja ska har frågestund !! Så passar på att frågar !!!!! 


Men ja hejdå !! Trött nu hejdå.......... :) Puss och kram ! 

Av Tina Nguyen - 7 oktober 2011 21:42

Hej hej ! Som ni ser så har jag inte bloggat på väldigt länge !! Ber om ursäkt men jag skulle skriva lite igår men jag kom inte ihåg lösernord !! MHhmhmm ..TRIST !! orkar inte skriva mer !! Men skitsamma , jag har varit me Wilma idag !! Har grejat och fixat lite och sen så blev ja så sugen på godis  så vi gick till hemköp och köpte Bilar  !!!! ..GOttt och sen så ja !! Sen så surfade ja lite !!!!!!! Men aa , det var allt .. Hejdåååå !!! 


kan inte låta blir och ta en bit till .........!?


















Ojust det glömde och fråga er en sak , vet ni vad man kan köpa billiga onpiecar nånstans isåfall !! Skicka mejl eller kommentera !! Chaochao !!! 

Ps. kan nån ger mig tips på nån låt ellr nån hemsida som jag kan läsa !!! Hejdå



 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har vi träffat på riktigt ?
 Ja
 Nej
 Ja tror att ja såg dig !!!
 Ja , jag har sett dig i skolkatalogen !!!

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards