Tina Nguyen!!

Alla inlägg under september 2011

Av Tina Nguyen - 23 september 2011 17:19


Den här tjejen kan verkligen sjunga !!!! Hon borde vinna hela True Talent !! Förlåt för att ja inte har skrivit på länge men eftersom ingen kollar på min blogg och kommentera så det är ju liksom ingen ide och skriva !!! Jag slösa ju massor av tid men jaja hejdå !! Det blir ett kort inlägg ...

Av Tina Nguyen - 10 september 2011 14:44

Hej hej !! Har nyss kommit hem och sitter nu och surfar lite !!!! Och ja har vart i stan igår och har tittat lite på termobyxor !!!! Och så köpte ja en igår ... Och jag är jättenöjd med den . Som ni vet så är den svart !!!!! Om man köper svarta termobyxor så passar det med nästan alla jackor ,Tycker jag ..!!! Men den får ni ser en annan gång !!! Men aja ska kollar på film nu .. HEJDÅ .. Puss o kram  

Ja kollar på hur många lingon finns det i världen !!! 


       


Av Tina Nguyen - 7 september 2011 19:46

Hej ! Och förlåt så himla mycket för att ja inte har hunnit skriva . Men nu hinner ja det !! Ja sitter nu och lyssnar på en jättebra låt som ni får höra sen !!! Men jag har gått i skolan som vanligt ... Och inget specielt hände ,lika segt som vanligt !!! Och efter skolan så är ja med mina kompisar . Och sen så när man kommer hem så har ja en liten stund och göra läxor !!! Men ska ta en snabbdusch nu !! HEJDÅ !!!


Av Tina Nguyen - 1 september 2011 20:41

Hej !! Kollar nu på teen choice awards selena gomez love you like a love song och gör läxor !! Men det blir dett kort inlägg idag !! SOrry !! Hejdå ..Kram 

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har vi träffat på riktigt ?
 Ja
 Nej
 Ja tror att ja såg dig !!!
 Ja , jag har sett dig i skolkatalogen !!!

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards