Tina Nguyen!!

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Dag 1 - Prensentation

Av Tina Nguyen - 11 december 2011 08:04

Jag heter Tina och jag är 11 år . Jag bor i en liten stad i Småland som heter Tranås och jag går i Junkaremålsskolan !! På fridtiden så tillbringa jag tiden genom att vara med mina kompisar , dansa och kanske går en runda på stan ;) Jag är en sån som köper dubbelt så mycket kläder än jag redan har ... Haha .. Och jag har bloggat i 1 år men jag har också bytt blogg ganska ofta men det här är den bloggen som jag har nu . Jag bor i lägenhet med min mamma och min storebror !! Mina föräldrar är skilda sen jag var små så jag är rätt van :D Jag gillar annars att fotografera och ändra lite på bilder !! Jag ger mig aldrig tills jag vinner eller aa .. Jag är en tävlingsmänniska men jag blir inte arg om dem andra vinner ..Jag går i 4:an och jag älskar min klass !!  


   














 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Nguyen - 11 december 2011 15:34

Ny blogg på gång här !! Är just nu klart , det som behövs nu är Header .. Och det ska jag fixa !! Och just nu finns jag här på http://tinanguyen.blogg.se/ .. Vi ses där . puss och kram !!  ...

Av Tina Nguyen - 10 december 2011 17:51

Heeeello .. Kollade ni på idol igår ?? Jag kolla på reprisen nu även om jag vet vad som händer .. Ja och Amanda vann , det är så självklart !! ;) Hon var azå bääst , och jag har typ nya bloggläsare i min blogg nu . Så jag tänkte göra lite saker så ni...

Av Tina Nguyen - 9 december 2011 19:56

Tjena alla !!! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge ... Men jag har iallfall försök göra ett video .. Jag tänkte video blogga , men tyvär så gick det inte bra .. så ni får ursäkta mig .. Jag har suttit och grejat med hela videon men det gick ...

Av Tina Nguyen - 28 november 2011 17:50

Tja , sitter och lyssnar på music !! Jaa , Wilma och jag var idag och hon har gått hem nu !! Vi var riktigt busigaaa vi !! Vi gick och sa hej till typ alla ja .. Och ja !! Har ingeting att skriva om men jag bjuder på denna låt !! ;) God kväll på er :...

Av Tina Nguyen - 27 november 2011 18:22

Tjoho på er !! Idag så har jag vart i stan med Wilma och köpt lite julklappar !! Men ja , och det var en sån dag som man kände att julen börjar närma sig , men det tyckte inte jag för det var regn och tråkig !! Första advent idag och ingen snöö !?!? ...

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har vi träffat på riktigt ?
 Ja
 Nej
 Ja tror att ja såg dig !!!
 Ja , jag har sett dig i skolkatalogen !!!

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards